8 Temmuz 2011 Cuma

İsmail Abiyi Tanıyormusunuz ?

Ekranlarda seyrettiğimiz İsmail abiyi tanırmısınız bilmem ama, ben çok seviyorum İsmail Abi karakterini. 


Onun o mahcup bakışlarını her an ağlayacakmış gibi olan gözlerini, Düşünüldüğü zaman dosdoğru olan sözlerini. 

Aslında dizinin komik karakteridir İsmail abi. Nedeni bende saklı  başkaları ona gülerken benim ağlayasım geliyor içimden. 
Malumunuz sahilde hep bir gemi bekler İsmail abi , belki de hiç gelmeyecek bir gemiyi onunla beraber bende bekler oldum, o hasreti bende çeker oldum. Ah İsmil Abi ah yaktın yüreğimi.

Neyse Dizi dizidir, hepsi bir senaryo hayal edilmiş koca bir yalandır. Bırakın İsmail abi senaryoda ne yazıyorsa onu yaşasın. ( Nede olsa dizi bitince her şey bitecek.)

Ya çevremizdeki ismail abiler, onlara ne olacak? Bir ömür boyu hasret mi çekecekler, gözleri hep yaşlı aramızda sessiz mi gezecekler. Belki de fark ederiz diye gözlerimizin içine içine mi bakacaklar?

Fark edebildiniz mi çevremizde ne kadar ismail abi var, Azla mutlu olan, başı dik mahcup ismail abileri fark etmek için baktınız mı çevrenize. Yoksa sizde içinizdeki İsmail abiden korkup sessiz mi kaldınız yine.

Ya içimizdeki İsmail abiyi görebildiniz mi, hep hasret korkusunu taşıyan yüreğimizdeki İsmail abiyi.

Peki bütün hasretleri elinin tersiyle iten, en büyük hasreti mevlasına olan HZ İSMAİL'i fark edebildiniz mi.
Siz düşüne durun, herkes İsmail Abiye Gülerken  ben Hz. İsmail'i düşünür ağlarım.

Hayırlı Cuma'lar

1 yorum: